آرتميس
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

جاروشارژي بخريم يا جاروبرقي ؟

جاروشارژيظرفيت كيسه جاروشارژي بيشتر kalinab است يا جاروبرقي؟ يكي از موارد مهمي كه در جواب سوال جاروشارژي بخريم يا جاروبرقي بايد به آن توجه كنيم، حجم كيسه جاروشارژي، نسبت به جاروبرقي است. حجم و اندازه فضاي كيسه جاروشارژيها، نسبت به جاروبرقيها بسيار كمتر است. ظرف زباله جاروشارژيها را به دليل كوچكي بايد هر چند روز يك بار خالي كرد. در حاليكه در جاروبرقي اين گونه نيست! دسترسي به فضاهاي مختلف در جاروبرقي بهتر است يا جاروشارژي؟ در پاسخ به پرسش، جاروشارژي بخريم يا جاروبرقي؟ همانطور كه گفته شد؛ به دليل قدرت و مكش بالاي جاروبرقي، براي تميز كردن كف زمين، بايد از جاروبرقي استفاده كنيد. اما با جاروبرقي، نميتوان كنج ديوارها، نقاط مياني مبل، زير كابينتها و … را به خوبي تميز كرد. جاروهاي شارژي با توجه به اندازه و سريهاي متعددشان، ميتوانند ريزترين آشغالها را نيز در جاهايي كه دسترسي راحت وجود ندارد، از روي سطوح پاك كنند. جاروهاي شارژي براي استفاده طولاني بهترند يا جاروبرقي؟

  1. قابل شست و شو
  2. وزن: 3 كيلوگرم
  3. وزن: 1.12 كيلوگرم
  4. كاهش نويز 8 مرحله اي
  5. انواع جاروي شارژي

جاروشارژيبرس پهن بزرگ براي نظافت موكت، پاركت، سراميك و موزاييك مناسب است. در حاليكه برس پهن كوچك براي نظافت مبل، تخت و مكان هايي كه فضاي محدود داشته و دسترسي به آنها سخت است طراحي شده است. همچنين شما مي توانيد از برس باريك براي تميز كردن زير ميز و صندلي، نظافت كيبورد و… استفاده كنيد. براي جداسازي هر برس از دستگاه نيز كافيست دكمه تعبيه شده روي هر برس را فشار دهيد. ازسوي ديگر اين دستگاه يه يك لوله امتداد دهنده مخصوص مجهز شده است تا شما بتوانيد به راحتي با افزايش طول لوله، به سقف يا پرده ها و… دسترسي پيدا كرده و به راحتي آن قسمت ها را نيز تميز كنيد. به اين ترتيب شما با كمك اين جارو برقي شارژي به راحتي مي توانيد تمام قسمت هاي منزل خود را تميز كنيد. يكي ديگر از ويژگي هاي منحصر به فرد جارو شارژي مدل V11 صداي كم آن است. اين دستگاه به گونه اي طراحي شده است كه مي تواند ميزان صداي دستگاه را در 7 مرحله مختلف كاهش دهد. به طوريكه اين سيستم ها فقط ۸۵ دسيبل صدا توليد مي كنند. به اين ترتيب شما مي توانيد در هرساعتي از شبانه روز از اين دستگاه، بدون اينكه براي ديگران مزاحمتي داشته باشيد، استفاده كنيد. تمام مشخصاتي كه براي اين جارو شارژي كارآمد و قدرتمند ذكر شد، باعث شده است كه اين دستگاه تبديل به يك انتخاب هوشمندانه و قطعا مقرون به صرفه براي خانه شما شود. شما باخريد جارو شارژي شيائومي مدل V11 از فروشگاه مي شاك مي توانيد اين وسيله كاربردي و بسيار كارآمد را به همراه گواهي اصالت دستگاه تهيه كنيد. ما در وبسايت ميشوك به عنوان نماينده محصولات شيائومي در حال فعاليت مي باشيم. شما ميتوانيد اين محصولات را همراه با گارانتي اصلي و نازلترين قيمت انتخاب و خريداري نماييد.

نه نكته در مورد جارو شارژي كه امروز مي‌توانيد استفاده كنيد

ظرفيت باتري و ميزان شارژدهي: يكي از مهم ترين فاكتور هاي كه بايد به آن توجه كنيد ظرفيت باتري و ميزان شارژ دهي محصول است. به طور كلي باتري هاي ليتيوم-يوني كيفيت و ظرفيت بالاتري دارند و قطعا پيشنهاد ما خريد محصولي است كه باتري آن از نوع ليتيوم-يوني باشد. داشتن لوازم جانبي و امكانات: به دنبال خريد محصولي باشيد كه لوازم جانبي قابل قبولي را داشته باشد تا خودتان مجبور به خريدن آنها نباشيد. برخي از جاروشارژي ها داراي نمايشگري براي نمايش ميزان باتري است، اين قابليت ميتواند بسيار جذاب و كاربردي باشد، پس به لوازم جانبي و امكانات محصول هم توجه داشته باشيد. بهترين جاروشارژي هاي دسته بلند سال بهترين مارك جارو شارژي دسته بلند كدومه؟ در اين قسمت، ما بيش از 20 مدل از برترين و با كيفيت ترين جارو شارژي هاي برتر سال را براي شما آماده كرده ايم كه ميتوانيد آنها را هم مورد بررسي قرار دهيد.

جارو شارژيزيرا بدون اينكه درگير سيم و لوله خرطومي باشيد، هر جايي را مي توانيد به راحتي تميز كنيد. تميز كردن داخل ماشين يا اتاق زير شيرواني هم مي تواند با جارو شارژي، بسيار راحت باشد. اندازه كوچك و جمع و جور جارو شارژي آن را به يك گزينه عالي تبديل كرده است. اگر در خانه خود، مشكل كمبود جا وجود داريد، اندازه كوچك اين محصول، امكان قرار دادن آن را در هر فضايي مانند: گوشه اي از كمد، داخل كابينت، زير تخت و حتي اتاق هاي كوچك خوابگاه، ممكن مي سازد. گاهي به خاطر وزن سنگين جاروبرقي و حمل سخت آن، از تميز كردن خانه منصرف مي شويم. وزن سبك جارو شارژي يك مزيت مهم است كه افراد مسن و حتي كم توان هم، به راحتي مي توانند از آن استفاده كنند. گاهي اوقات ساده ترين وسايل، بيشترين رضايت بخشي را به همراه دارند و اين مسئله در مورد خريد جارو شارژي، درست است. به عنوان مثال، فيلتر آن به راحتي برداشته شده، شسته مي شود و در جاي خود قرار مي گيرد.

  • مكش انواع جاروشارژي
  • قابليت مكش آب و خاك
  • نوع باتري: ليتيوم يون
  • برس نرم غلتكي روي فرش زياد خوب كار نمي كند

جاروشارژيبرخي از مدل ها هم در بازار موجود هستند كه با استفاده از سيم توان برق دهي خود را تامين مي كنند كه مي تواند انتخاب خوبي براي خريد باشد. دومين نكته اي كه لازم است به آن توجه بكنيد مي شود به صدايي كه جاروشارژي از خودش توليد مي كند اشاره كرد. اكثريت دستگاه ها داراي ميزان صدايي كمتر 75db مي باشند كه بسيار صداي كم و مناسبي مي باشد. در اين بخش همانطور كه از اسمش پيداست قرار است به بررسي پرسش جارو شارژي درما كيفيتش چطوره ؟ خوبه بخريم يا نه ؟ اشاره كرد كه در ادامه ي اين بخش به بررسي آن مي پردازيم آن را بررسي مي كنيم. از ديگر مدل هاي جارو شارژي درما مي شود به جارو شارژي derma مدل dx700s اشاره كرد كه از ارزش خريد بسيار بالايي برخوردار مي باشد. از دسته ويژگي هاي اين مدل كه توانسته است با آن نظر بسياري از خريداران را به خودش جلب بكند مي شود به داشتن قابليت هايي همچون توان مصرفي برابر با 600 وات اشاره كرد. اين نوع جارو از نوع عصايي است كه امكانات ظاهري آن داراي دسته هم نيز مي باشد. قيمت اين مدل در بازار در محدوده قيمتي برابر با 1 ميليون و 200 هزار تومان قرار دارد.

اينجا، اين مفهوم را روي جارو شارژي شيائومي كپي كنيد

جاروشارژيميني موتور قدرتمند با افزايش نيمي از ظرفيت در مقايسه با نسل قديمي به جارو شارژي شيائومي Deerma VC01 كمك مي كند تا سرعت پره 43800r / min و فشار باد را تا 8500Pa افزايش دهد. از آنجا ، به طور موثري انواع آلودگي ها را در همه شكاف هاي مختلف خانه از بين مي برد. علاوه بر اين ، فيلتر HEPA11 با ساختاري تاشو كه محيط را براي جلوگيري از ذرات ريز به اندازه 0.3 ميكرومتر و جلوگيري از آلودگي ثانويه موثر ، ارتقا مي دهد. نازل 2 در 1 با قابليت جاروبرقي خاك در گوشه ها ، شكاف هاي سخت غير قابل دسترسي ، مبل ها ، اتومبيل ها و … كاربران مي توانند آن را متناسب با هر سطح تميز كردن تنظيم كنند. ظرفيت بزرگ باتري تا 2200 ميلي آمپر ساعت براي كار طولاني مدت تا 30 دقيقه ، در حالي كه فقط 3 ساعت شارژ از طريق رابط Type-C طول مي كشد. بنابراين با يك بار شارژ كامل براي جارو شارژي شيائومي Deerma VC01 ، كاربران مي توانند به طور مداوم كل فضاي اتاق خواب تا اتاق نشيمن را بدون ايجاد وقفه در كار تميز كنند.

قيمت جارو شارژي هاي برند درما چقدره ؟

جارو شارژي هاي برند درما كيفيتشون چطوره ؟ از دسته پرسش هاي متداول شما مي شود به پرسش هايي همچون كيفيت حارو شارژي هاي برند درما چطوره ؟ خوبه بخريم يا نه ؟ اشاره كرد كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم و آن ها را براي خريد بررسي مي كنيم چرا كه از دسته مهم ترين پرسش هايي است كه هر كسي بايد از خودش بپرسد. قيمت جارو شارژي هاي برند درما چقدره ؟ از ديگر پرسش هاي متداول شما مي شود به پرسش هايي همچون قيمت جارو شارژي هاي برند درمان چقدره ؟ اشاره كرد كه از دسته مهم ترين پرسش هايي است كه بسياري از شما ها از كارشناسان ما پرسيده ايد كه در ادامه بيش تر به بررسي آن مي پردازيم. اگر قصد داريد تا اطلاعات بيش تري در اين زمينه به دست آوريد در ادامه با من باشيد . اكثريت دستگاه هاي جارو شارژي با داشتن توان شارژ دهي برابر با 30 دقيقه تا 45 دقيقه به بازار عرضه شده اند كه بسيار مدت زمان مناسبي مي باشد.

تصادفي جارو شارژي نكته

جارو شارژياز جمله مسائل مهم راهنماي خريد جارو شارژي، بررسي فيلتر به كار رفته در دستگاه مورد نظر است. فيلتر از جمله قطعات بسيار مهم و حساس جارو شارژي است كه بايد آن را به صورت بسيار دقيق مورد بررسي قرار داد. محصولاتي كه فيلتر قابل شستوشو دارند، به مراتب بهتر و كاربرديتر از ساير مدلها عمل ميكنند. يكي از نكات مهمي كه در راهنماي خريد جارو شارژي، تأكيد بسيار زيادي روي آن شده است، بررسي كردن گارانتي، ميزان آن و خدمات پس از فروش برند توليدكننده است. توجه داشته باشيد كه برخورداري جارو شارژي از گارانتي، صرفاً كافي نيست. فروشنده بايد بتواند اعتبار شركت گارانتيكننده را تأييد كند تا خيال مشتري و كاربر از لحاظ قانوني بودن يا معتبر بودن اعتبار گارانتي راحت باشد. همچنين، بسياري از شركتها قطعات حساس دستگاه مثل فيلتر يا بدنه را هم تحت سرويسهاي تخصصي و تعميرات قرار ميدهند تا بدينترتيب، خدمات پس از فروش مناسبي هم در اختيار مشتري قرار گيرد.

جارو شارژي شيائومي 1C از دو مدل براي استفاده راحت بهره مي برد. به طوريكه دسته بلند و كوتاه در نظر گرفته شده براي آن، به شما كمك ميكند با توجه به نياز خود، محيط مورد نظر را تميز نماييد. همچنين 3 سري متنوع در داخل جعبه اين محصول، امكان تميز كردن مكان هايي مانند، مبلمان،فضاي داخلي ماشين، صفحه كليد كامپيوتر، پاركت، فرش و… را فراهم مي كند. موتور جارو شارژي شيائومي از نوع براشلس (Brushless) است كه در مقايسه با موتورهاي براش (Brush) قدرت و سرعت بيشتر، صداي كم تر و عمر طولاني تري دارد. درست مثل قدرت يك گردباد، موتور جاروي شيائومي 1C با گردش 20 هزار دور در دقيقه خود، يك مكش پر قدرت 100AW توليد مي­كند، تا كوچكترين ذرهها و گرد و خاك را به راحتي تميز كند. با وجود اينكه اين دستگاه از قدرت مكش بسيار بالايي برخوردار مي باشد اما ميزان صداي توليد شده توسط آن بسيار كم است و اين ميزان صدا در هنگام كار كردن دستگاه، هيچگونه مزاحمتي براي شما ايجاد نمي كند. از ديگر ويژگي هاي اين محصول شيائومي ميتوان به حالت ماكزيمم در آن اشاره كرد كه قدرت مكش را تا 4 برابر افزايش ميدهد و تميزترين حالت ممكن را در اختيار مي گذارد.

با وجود نشانگر LED مي توانيد ميزان شارژ باتري را ببينيد.

جارو شارژي كرشر مدل KB5 از نوع جاروهاي شارژي عصايي است كه براي كساني كه ترجيح مي دهند به صورت ايستاده كار كنند و البته همزمان حس داشتن جارو شارژي و جاروبرقي را تجربه كنند مناسب خواهد بود. ميزان نگهداري شارژ حداكثر 30 دقيقه خواهد بود. مخزن 370 ميليليتري از نوع كشويي و در كنار موتور دستگاه قرار دارد. براي روشنكردن دستگاه دستهي جارو را مقداري خم و اگر مي خواهيد خاموش شود آن را در حالت عمودي نگه داريد. جارو شارژي درما مدل VC20 Plus وزن 1.7 كيلوگرمي و قدرت موتور 150 واتي دارد. باتري ليتيومي اين محصول با ظرفيت 2200 ميلي آمپر مي تواند حداكثر 30 دقيقه شارژدهي داشته باشد. دسته بلند، دسته تاشو، سري قابل تعويض و امكان جدا شدن از بدن از جمله ويژگي هاي اين محصول است. جارو شارژي تكنو مدل Te-1701 با مخزن 600 ميلي ليتري به بازار عرضه شده است و داراي يك باتري ليتيومي است كه براي شارژ شدن به 5 ساعت زمان احتياج خواهد داشت. با وجود نشانگر LED مي توانيد ميزان شارژ باتري را ببينيد. دسته جارو به صورت ارگونوميك طراحي شده است. سري جارو قابليت چرخش 180 درجه دارد و آزادي عمل بيشتري هنگام جارو كشيدن به شما مي دهد. جارو شارژي ارزان بلك اند دكر مدل PV1420 بدون شك از بهترين هاي بازار است. اين محصول با كيفيت و خوش ساخت از نوع دستي بوده و اتصال به منبع تغذيه بدون نياز به سيم خواهد بود. اين محصول با قدرت موتور 27.5 واتي و وزن 1.3 كيلوگرمي مي تواند تا ده دقيقه شارژدهي داشته باشد. براي اينكه كامل شارژ شود به 4 ساعت زمان نياز دارد و البته داراي نشانگر شارژ باطري است.

به جاي استفاده از جاروهاي قديمي سيمي، اين بار با خريد جاروهاي شارژي ايستاده مثل جارو شارژي Xiaomi Dreame H11 Max كارتان را راحت كنيد. اين جارو كه به جاروي عصايي يا ايستاده هم معروف است، با باتري كار مي كند و به راحتي قابل حمل است. توان جارو شارژي شيائومي H11 Max برابر با 200 وات است. اين توان بالا در كنار مكش قوي 10 هزار پاسكالي ميتواند خانه شما را از گرد و خاك دور نگه دارد. با وجود اين قدرت بالا، اما نويز دستگاه خيلي بالا نيست و تنها 76 دسي بل است. اينطوري ميتوانيد با خيال راحت خانه را جارو بكشيد و سر و صدا هم اذيتتان نكند. همچنين وزن اين جارو برابر با 4.65 كيلو گرم بوده كه كار با آن را راحتتر ميسازد. جارو شارژي شيائومي H11 Max داراي اين قابليت بوده كه با يكبار رد شدن از روي سطحي ان را به طور كامل تميز كند.

جارو شارژي شيائومي فرصت‌ها براي همه

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با جارو شارژي شيائومي مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C وب سايت خود باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۲:۰۷ ] [ سورنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اينجا سعي مي كنم انواع لوازم خانگي بررسي كنم و سايت هاي مفيد رو معرفي كنم. راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی