آرتميس
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

دستگاه تصفيه هوا هوشمند پرو شيائومي

Air Purifierدر مقايسه با نسل قبلي يكي از ويژگي هاي اين تصفيه كننده اين است كه مي تواند در اتاق هايي با 60 متر مربع مورد استفاده قرار خريد اينترنتي تصفيه كننده هوا شيائومي گيرد! دستگاه تصفيه هوا هوشمند پرو شيائومي با صفحه نمايش OLED عددي مجهز شده است كه به شما اطلاعات فعلي را در مورد غلظت ميكروارگانيسم هاي مضر در هوا، رطوبت، درجه حرارت، تنظيمات Wi-Fi و غيره نشان مي دهد. همچنين نور صفحه با توجه به محيط به صورت خودكار تنظيم مي شود و با پشتيباني از حالت خواب، صفحه نمايش را در شب تاريك مي كند تا به خواب شما آسيبي نرسد. دستگاه تصفيه هوا هوشمند پرو شيائومي بسيار آرام كار مي كند، بنابراين مي توان آن را در شب بدون ايجاد مزاحمت براي خواب استفاده نمود. ساخت و ساز فيلتر بهبود يافته است. فن محوري و كانال هوا تركيب شده اند كه نه تنها به كاهش سر و صدا كمك مي كند بلكه جريان هواي صاف و قوي را ايجاد مي كند. هواي كه نفس مي كشيد قدرت نفوذ زيادي در سلامت شما دارد، لذا حضور يك دستگاه تصفيه هوا با سيستم تصفيه پيشرفته ضروري است.

  • طريقه تميز كردن سطح خارجي تصفيه هوا ال جي
  • فيلتر هپا: حذف ريزگردها، ويروسها و بوي سيگار از فضا
  • مجهزبودن به كنترل از راه دور
  • تنظيمات اتوماتيك و دستي
  • پيشفيلتر: حذف گردوغبار و ذرات آلوده درشت از محيط

Air Purifierسازمان حفاظت محيط زيست آمريكا و سازمان جهاني بهداشت هيچكدام از روشهاي غير از فيلتراسيون را توصيه نميكنند. تصفيه هوا به روش توليد يون منفي، يا يونيزاسيون منفي هوا. در تشريح عملكرد دستگاه با مكانيزم يون ژنراتور، با ايجاد فشار منفي و انتشار الكترونهاي منفي در هوا، در اماكن سربسته باعث تجزيه و از بين رفتن ويروس باكتري قارچ و ساير آلايندهها ميشود. فيلترها خود داراي انواع مختلفي هستند. فيلتر هپا از كلاس H13 بر اساس استاندارد EN1822 ذرات هوا تا اندازه ۰٫۳ ميكرون را با راندمان ۹۹٫۹۷٪ حذف ميكنند. اين فيلترها بخش زيادي از آلودگيهاي مربوط به ذرات معلق هوا را حذف ميكنند. دارندگان اين فيلتر، بايد گواهي مبتني بر استاندارد بودن فيلتر خود را ارائه كنند. فيلتر كربن اكتيو: اين فيلتر براي جذب آلودگيهايي كه به شكل گاز در غبارهوا وجود دارد استفاده ميشود. معمولاً فيلتر كربن فعال براي جذب بوهاي اضافه نيز مؤثر است. ژنراتور يوني يا فيلتر TIO2: اين فيلتر كه به آن ژنراتور يوني ميگويند نوعي از فن آوري تميز كنندهٔ هوا مي بشد كه باعث پراكنده شدن يونهاي منفي در هوا ميشود.

اشتباه شماره 1 تصفيه هوا در حال مرتكب هستيد (و چهار راه‌ها براي تعمير آن)|علائم هشدار در تصفيه هوا كه بايد بدانيد}

توجه داشته باشيد كه وجود اين فيلتر در دستگاه بسيار كار آمد است. اين فيلتر نيازي به تعويض ندارد، كافي است هر چند ماه يكبار آن را از دستگاه خارج كنيد و با آب گرم شستشو دهيد. فيلتر هپا تا 99.7 % از آلودگي هاي محيط را از بين ميبرد. اين فيلتر توانايي جذب ذراتي بين 0.3 تا 2.5 ميكرون كه توسط چشم قابل مشاهده نيستند را دارد و در دستگاه هاي تصفيه هوا موجود در اتاق عمل بيمارستان هاي پيشرفته نيز مورد استفاده قرار ميگيرد. نكته مهم در اين فيلتر، ابعاد آن است، ابعاد كوچك از اين فيلتر ها نميتوانند عملكرد خوبي داشته باشند. اين فيلتر ها قابل شستشو نميباشند و نياز به تعويض دارند. يك فيلتر هپا با كيفيت بين 1.5 تا2 سال به خوبي كار ميكند. البته ابعاد كوچكتري از اين فيلتر نياز به تعويض در مدت زمان كوتاه تري دارند. وجود اين فيلتر براي از بين بردن انواع گازهاي شيميايي و بو ميباشد.

چگونه ميتوان

اين فيلترها با توجه به نوع ساختاري كه دارند قابل شستشو نبوده و لازم است بعد از مدت مشخصي نسبت به تعويض آن اقدام نماييد. از ديگر انواع فيلترهاي مورد استفاده در سيستم دستگاه تصفيه هوا مولد هاي يون منفي هستند. ساختار اين مدل فيلتر با ايجاد جريان يون هاي منفي ذرات معلق موجود در هوا را جذب مي كند. يكي ديگر از پيشرفته ترين نوع فيلتر كه به جديدترين روش هاي تكنولوژي نانو طراحي و ساخته شده فيلتر نانو پلاسما است. اين فيلترها به دليل خاصيت جذب الكتريكي قوي ذرات معلق آلرژي زا و دوده را از هوا دارد. ذرات نانو بكار رفته در اين فيلترها قادر به ايجاد يون هايي قوي هستند كه منشا آنها مولكول هاي آب است. ذرات نانو ايجاد شده توسط دستگاه با قابليت نفوذ پذيري بسيار بالايي كه دارد به لايه هاي الياف پرده ها و مبلمان و تمامي نقاط نفوذ كرده و ذرات معلق و آلرژي زا را به خود جذب مي كند.

اثبات اينكه تصفيه هوا در واقع كار مي كند

اين دايره به دليل برجستگي كه دارد مانع اتصال درست فيلتر هپا روي هواكش شود. ميتوانيد با وصل كردن دوشاخه هواكش به پريز، آن را روشن كنيد. براي خاموش كردن هم بايد پريز را از برق بكشيد. با چسب پهن محكم، فيلتر را به جلوي هواكش بچسبانيد. وقتي دايره ميان پرهها را برداريد، ميلهاي فلزي خواهيد ديد. ممكن است بعد از نصب فيلتر هپا، بخشي از آن از ميان فيلتر بيرون بزند. اين مسئله موجب اختلال عملكرد تهويه هوا نخواهد شد. در اين روش ميتوانيد به جاي فيلتر هپا از يك فيلتر MERV-13 استفاده كنيد. در ادامه ميتوانيد ويدئوي آموزش ساخت تهويه مطبوع هوا را مشاهده كنيد. اگر در منطقي با رطوبت بالا زندگي ميكنيد، ميتوانيد در خانه دستگاه رطوبت گير بسازيد. براي اين كار به مطلب آموزش ساخت دستگاه رطوبت گير هوا در خانه مراجعه كنيد. براي ساخت اين دستگاه تصفيه هوا بزرگ ابتدا با فيلترها يك جعبه بسازيد.

Air Purifierشايد باور آن مشكل باشد اما مفهوم تصفيه هوا و طراحي محصولاتي براي اين منظور ، از سالها قبل دغدغه بسياري از انسانها بوده است. پس از انقلاب صنعتي و رشد صنايع مختلف باعث شد كه زغال سنگ بعنوان سوخت اصلي براي گرمايش و همچنين توليد انرژي مورد استفاده قرار بگيرد. استفاده از زغال سنگ باعث ايجاد آلودگي شديد هوا در شهرها شد. خصوصا در كشورهاي صنعتي ، افراد مبتلا به بيماري هاي ناشي از آلودگي هوا رو به افزايش گذاشت. در سال ۱۸۲۳چارلز و جان دين تصميم گرفتند كه به آتش نشاناني كه مجبور بودند براي كمك به ديگران وارد محل آتش سوزي كه پر از دود بود شوند ، كمك كنند. آنها ماسكي اختراع كردند كه به آتش نشان ها كمك مي كرد كه در هنگام مبارزه با آتش ، نفس بكشند. اين ماسك هواي آلوده را تصفيه مي كرد. سالها بعد جان استنهوس (۱۸۵۴) با استفاده از يك نوع فناوري مبتني بر “زغال چوب” عملكرد اين ماسك هاي هوا را بهبود بخشيد و بعدها در سال ۱۸۷۱ اين تكنولوژي بازهم بهبود داده شد.

سريع-مشاهده تصفيه هوا شما

Air Purifierانور ايزدي، مدير عامل شركت زيستانديشان بهفر آذربايجان كه با حمايت دانشگاه آزاد اسلامي واحد آذربايجان شرقي فعاليت ميكند، براي مهار آلودگي هوا اقدام به فعاليت نو و استفاده از ظرفيت جلبك اسپيرولينا و فتوسنتز كننده گازهاي گلخانهاي كرده است. پژوهشگران ميگويند گياه شاهدانه صنعتي(hemp) ميتواند به مبارزه با تغييرات آب و هوايي كمك كند، زيرا بيش از دو برابر نسبت به درختان قادر به جذب كربن دي اكسيد است. حجتالله دهسنگي در گفتوگو با خبرنگار فارس در نيشابور، اظهار كرد: دستگاه ازن ژنراتور با توليد گاز ازن جهت ضد عفوني هوا، آب، موادغذايي، آب استخرها و آخرين مرحله تصفيه فاضلاب استفاده ميشود. استفاده از بخور همزمان با خشكي هوا در فصل زمستان به علت استفاده از بخاري و شوفاژ و ديگر وسايل گرمايشي براي جلوگيري از عوارض و ناراحتيهاي پيش آمده از خشكي هوا از دوران قديم متداول بوده است. به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، مركز فروش دستگاه تصفيه هوا خانگي،دستگاه بخور و فشار سنج و ساير كالاي پزشكي در تهران با توجه به پيشرفت دنياي ديجتال ديگر يك مكان فيزيكي را صرفاً شامل نميشود.

  • مجهز به تكنولوژي نشانگر هوشمند
  • سه دور فن ( كم، زياد، متوسط )
  • مجهيز به مصرف برق بسيار پايين
  • كاهش دهنده حملات تنفسي يا آسم
  • سرويس دورهاي
  • ساير مشخصات
  • تصفيه هواي غيرفعال

Air Purifierوضعيت فروشگاه: در حال حاضر "شيائمي ياب" طرف قرارداد با سايت آي تي بازار نمي باشد! شرح فعاليت: شيائومي® يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركتهاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش گوشيهاي هوشمند، برنامههاي تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. شركت شيائومي به عنوان يكي از توليد كنندگان مطرح گوشي هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام آور خود بازار كشور مادرش يعني چين را به كنترل محصولات خود در آورد و با گسترش در بازارهاي كشور هايي مثل هند و مالزي پيشرفتش چند برابر شد. قبلا تمركز اصلي شيائومي بر ساخت گوشي هاي هوشمند با قيمت مقرون به صرفه و كيفيت بالا بود ولي خلاقيت شيائومي انتها نداشت و وارد ساير بازار هاي كالاي الكترونيك و گجت هوشمند شد ، محصولاتي مثل پاور بانك شيائومي ، تصفيه هوا شيائومي ، ترازو شيائومي ، تلويزيون شيائومي ، انواع هدفون ، هدست و هندزفري شيائومي ، اسپيكر شيائومي ، دوربين شيائومي ، دستبند سلامتي شيائومي ، لپ تاپ شيائومي ، تبلت شيائومي و … همگي طيف كالايي شيائومي را شامل شدند.

Air Purifierاين ويژگي ميتواند انواع ويروس و باكتري بيماري زا را نيز در محيط كاملا از بين ببرد. به طور كلي اين دستگاه در 7 مرحله به پاكسازي هواي محيط ميپردازد. اين دستگاه داراي ويژگي هاي منجحصر به فرد و شاخصي است كه آن را از بسياري از دستگاه هاي تصفيه هوا متمايز ميكند. اين محصول داراي فيلتر كامپوزيت چند گانه است كه هواي محيط را در هفت مرحله تصفيه و مجدد خارج ميكند. مساحت قابل پوشش دستگاه تا 80 متر مربع ميباشد. در عين قدرت بالا در تصفيه و موتور قوي، بسيار كم صدا است. حداكثر صداي دستگاه به 35 دسي بل ميرسد. علاوه بر فيلترهاي از برنده گرد و غبار و آلودگي، لامپ UV-C داخلي دستگاه، انواع باكتري و ويروس موجود را در هوا از بين ميبرد. بنابراين، دستگاه رپس تنها جهت نابودي آلودگي نيست و درمكانهايي كه ريسك انتقال بيماري بالاست ( مثل مراكز درماني) بسيار ضروري است. صفحه نمايشگر LCD لمسي و رنگي، امكان مشاهده وضعيت هوا و تنظيم آسان شرايط محيط را به كاربر ميدهد. سوييچ ايمني داخل دستگاه، با باز كردن درب بلافاصله دستگاه را خاموش ميكند تا آسيبي به كاربر وارد نشود. خروجي هواي بزرگ يكي از مزيت هاي مهم دستگاه رپس مدل RAP-410 است. هرچه خروجي هوا بزرگتر باشد، هواي تميز با سرعت بيشتري به محيط منتقل ميشود و در زمان كوتاهتري تنفس سالم خواهيد داشت. طراحي ارگونوميك دستگيره ها، امكان جا به جايي آسان دستگاه را به شما ميدهد. طول كابل برق 1.9 متر است كه باعث شده در هر قسمتي از اتاق به راحتي دستگاه را قرار دهيد.

بيش از حد شلوغ؟ اين نكات را براي ساده كردن تصفيه هوا خود امتحان كنيد تصفيه هوا استراتژي

اين دستگاه علاوه بر فيلتر اوليه، از فيلتر هپا استفاده ميكند و تمام هواي اتاق را از ذرات معلق پاك كرده و با كربن فعالي كه دارد، هوايي سالم در اختيار شما قرار ميدهد. حسگر گردوغبار، فيلتراسيون سه مرحلهاي هوا و فيلتر فرمالدئيد اين دستگاه تصفيه هوا را به يك يار هميشگي براي خانوادهي شما تبديل ميكند. طراحي ظاهري آن به شكلي است كه به راحتي ميتوانيد آن را در هر محيطي قرار دهيد. نمايشگر وضعيتي كه روي دستگاه قرار دارد علاوه بر كيفيت هواي موجود، اطلاعات لازم دربارهي وضعيت فيلترها را هم در اختيار شما قرار ميدهد. فيلتر اصلي استفاده شده در دستگاه تصفيهي هوا ايستكول هم هپا است و براي استفاده در شهرها و محلههايي كه آلودگي متوسط يا كمي دارند، يا خانههايي كه در آن گياهان آپارتماني تصفيه كنندهي هوا وجود دارد مناسب است. يك فيلتر يون نقره قبل از فيلتر هپا در اين دستگاه قرار دارد كه خاك و ذرات معلق در هوا را به خود جذب ميكند.

اگر شما اين مقاله را تحسين مي كنيد، مايليد اطلاعات بيشتري در مورد تصفيه هوا شيائومي بدست آوريد به سايت ما مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۱۱:۳۰ ] [ سورنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اينجا سعي مي كنم انواع لوازم خانگي بررسي كنم و سايت هاي مفيد رو معرفي كنم. راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی