آرتميس
راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي

5 جارو شارژي با كيفيت و برتر بازار ايران

  • موتور دو دور با توان عالي
  • شارژ خوب نكه مي دارد
  • قيمت اين محصول در بازار 88 ميليون تومان است
  • باتري غير قابل جابجايي
  • توان (وات): ۹۰ W (40W / 120W (BLDC))
  • گنجايش مخزن
  • قابليت حمل آسان به دليل وزن كم
  • شماره مدل: جارو شارژي شيائومي Z1

جاروشارژيآسان بودن حمل جارو شارژي به اين دليل است كه جارو بيسيم بوده و از وزن سبك و طراحي خاصي نسبت به جارو برقي بهره مي خريد جارو شارژي شيائومي برد. همچنين به كمك باتري قابل شارژ ميتوانيد به سرعت هر جايي كه تمايل داريد را نظافت كنيد. يكي ديگر از مزاياي جارو شارژي تميز كردن نقاطي است كه با جاروبرقي امكان دسترسي به آن را نداشتيد چرا كه با موانعي مثل سيم و لوله خرطومي روبرو نيستيد. كوچك بودن جارو شارژي كمك مي كند كه از فضا به طور مفيد تري استفاده كنيد مخصوصا اگر در خانه هاي كوچيك و با فضاي كم سكونت داريد. وزن سبك جار شارژي نسبت به جارو برقي يك مزيت بزرگ براي كساني است كه از سنگين بودن جارو برقي رضايت ندارند. به علاوه اينكه جارو شارژي قدرت تميز كننده قابل توجهي دارد و فيلتر و مخزن كه امكان جدايي راحت براي آن ها وجود خواهد داشت. طبيعتا نميتوان انتظار داشت كه مخزن جارو شارژي بتواند ظرفيت زيادي براي جمع آوري و نگهداري گرد و خاك و آشغال داشته باشد بنابراين به محض پر شدن بايد آن را جدا و تميز كرد.

جاروشارژيمزيت دوم آن را ميتوان قدرت باتري و نگه داشتن شارژ آن دانست. در يك استفاده كامل، شارژ باتري جارو برقي، حدود زمان 40 دقيقه بوده كه ميتوان در اين مدت از تمامي تواناييهاي دستگاه استفاده كرد. جارو به طور كل داراي سه سرعت متفاوت بوده و حجم باتري آن 2500ميليآمپر و همچنين ظرفيت مخزن گرد و غبار آن 0.65 ليتر است. براي اطمينان از سطح بالاي كيفيت پاكيزگي جارو، در ساخت آن از يك سيستم تصفيه پنج لايه كه شامل يك فيلتر HEPA ميشود، استفاده شده است. اين سيستم فيلتراسيون 5 لايه به قدرت موتور نيز كمك كرده و عملكرد آن را بالا ميبرد. استفاده از تكنولوژي Dual-Vortex نيز كارايي جارو را بالا برده و جذب گرد و غبار در آن را افزايش داده است. از اين جارو تنها براي تميز كردن كف يا فرش استفاده نميشود بلكه ميتوان با جدا كردن دسته آن از آن بر تميز كردن مبل، پرده و ساير وسايل پارچهاي استفاده كرد.

ارسال شركت مادر تهران به روز و رايگان مي باشد.

محصولات اين برند توسط شركت ايران فيليپس نمايندگي فيليپس در تهران به كشور عزيزمان ايران وارد مي شود. جارو برقي فيليپس در بازار اين روزها يكي از بهترين و كاملترين دستگاه ها در ميان شركتهاي ديگر توليد كننده انواع جاروبرقي در سراسر دنيا است. شركت هلندي فيليپس با توجه به نياز بازار جهاني شروع به طراحي و توليد مدل هاي بسيار متنوعي از انواع جاروبرقي فيليپس كرده است. دستگاه هاي اين شركت در مدل هاي جاروبرقي كيسه اي فيليپس جاروبرقي مخزني فيليپس و جارو شارژي پايه بلند و پاي كوتاه فيليپس توليد شدهاند. شركت ايران فيليپس وارد كننده تمامي انواع جاروبرقي فيليپس اصل به كشورمان است. اين تمامي دستگاه هاي كه توسط نمايندگي فيليپس وارد شدهاند است و داراي گارانتي ۲۴ ماهه شركت ايران فيليپس ميباشد. شما عزيزان ميتوانيد از روي وب سايت اصلي نمايندگي فيليپس در تهران نسبت به خريد جاروبرقي فيليپس اصل اقدام نماييد. ارسال شركت مادر تهران به روز و رايگان مي باشد. براي رفاه حال شما خريداران و رضايت شما از تجربه خريد از نمايندگي فيليپس نحوه پرداخت اين شركت در محل ميباشد.

جارو شارژي شيائومي

برند شيائومي در چند سال گذشته موفقيت خود را در عرصههاي ديگر نيز ثابت كرده و با توليد جاروهاي شارژي دريما اين موفقيت را به بازار نشان داده است. جارو شارژي دريما مدل VC20 Plus يكي از محصولات اين برند بوده كه بسيار مورد توجه واقع شده است. اين جارو تمامي ذرات ريز غبار، خاك، مو و ريزترين دور ريختگيها را جمع كرده و محيطي پاكيزه براي شما ايجاد ميكند. دستگاه فوقالعاده سبك و بيصدا بوده و با استفاده از سري برسهاي مختلفي كه دارد به سادگي تمامي نقاط خانه را تميز ميكند. استحكام بدنه اين جارو نيز با به كارگيري از مواد اوليه ABS و PC تضمين شده و محصولي با دوام را براي شما خلق كرده است. موتور اين دستگاه ديگر نقطه قوت آن است؛ موتور با توان 150 وات و 3000 دور در دقيقه با قدرتي بالا و مكش 8000 پاسكال بيشترين ميزان آلودگي، پرز و غبارهاي ريز را جمعآوري ميكند. حجم مخزن جارو 600 ميليليتر بوده و نكته خوب آن راحتي در تخليه و شست و شوي مخزن است.

در مقايسه با جاروهاي شارژي ديگر چگونه است؟

جاروشارژيبه نظر مي رسد اين شركت اكنون روي محدوده بي سيم خود تمركز كرده است. در اين مقاله ما به بررسي و تحليل بهترين مدل هاي بوش مي پردازيم و شما مي توانيد با مطالعه آن نسبت به خريد مدل دلخواهتان اقدام كنيد. در دنياي جاروهاي شارژي كه هرروزه درحال پيشرفت است، Bosch BCH625KTGB Athlet يكي از ماندگارترين و محبوب ترين در بازار است. اين مدل براي اولين بار در سال 2014 عرضه شد، مي تواند 60 دقيقه به طور عالي كار كند و عملكرد تميز كردن بسيار خوبي را ارائه مي دهد. در مقايسه با جاروهاي شارژي ديگر چگونه است؟ و آيا ارزش هزينه كردن را دارد؟ Bosch BCH625KTGB Athlet يك جاروشارژي بي سيم ايستاده است كه توسط يك باتري ليتيوم يون 25 ولتي تغذيه مي شود. اين باتري امكان اين را مهيا مي كند كه تا 60 دقيقه به تميز كردن خانه خود مشغول باشيد، اگرچه در صورت استفاده از حالت هاي توان بالا، زمان اجرا كاهش مي يابد.

با اين حال بسياري از مدلها از قدرت مكش قابل توجهي برخوردار هستند و شما ميتوانيد اين فاكتور را براي خريدي مطمئن و مطلوب، در نظر داشته باشيد. حتما بخوانيد: جاروبرقي پارس خزر بخريم يا پاكشوما؟ تنها موردي كه ميتوان آن را به عنوان عيب يا نقص دستگاه نام برد، مدت زمان استفاده از جارو است. اين محصولات با ولتاژي پايين طراحي شده و به سبب وجود باتري براي مدت زمان كمتري قابل استفاده هستند. به اين دليل نميتوان از آنها براي بيشتر از يك ساعت استفاده كرد و شما مجبور به شارژ كردن مجدد دستگاه خواهيد بود. شما ميتوانيد از جاروي شارژي براي تميز كردن سطحي براي مدت زماني كوتاه بهترين استفاده را داشته باشيد. همچنين نميتوان از اين نكته غافل شد كه اين محصولات انتخاب مناسبي براي پاك كردن گرد و غبار و قطرات آب از روي سطوحي مانند سراميك، پاركت و… در آخر بايد به معايب و مزاياي جارو شارژي كاربردي اشارهاي داشته باشيم. از آنجا كه اين جاروها در ابعادي كوچك طراحي ميشوند، جابجايي و حمل دستگاه بسيار آسان بوده و در موقعيتهاي مختلف استفاده از آنها با دشواري چنداني همراه نخواهد بود. نكته مهم ديگر در ارتباط با مزاياي اين محصولات، سرعت عمل در جاروكشي و تميز كردن سطوح مختلف است. همچنين اين محصولات قيمت كمتري نسبت به جاروبرقيهاي معمولي داشته و در مدلها و طرحهاي متنوعي در بازار موجود هستند.

  • وزن: 2.5 كيلوگرم
  • قدرت مكش فوق العاده
  • نوع اتصال به منبع تغذيه: باسيم
  • داراي پايه شارژر با قابليت شارژ سريع
  • تميزكردن مكان هايي با دسترسي سخت
  • تست دستگاه و اطمينان از سلامت آن
  • قابليت كنترل از طريق اپليكيشن موبايلي

جاروشارژيهمانطور كه در ابتداي راهنماي خريد جارو شارژي اشاره كرديم، آخرين مرحله براي نهايي كردن انتخاب مورد نظر، بررسي قيمت و مطابقت دادن آن با بودجه در نظر گرفته شماست. مجدداً تأكيد ميكنيم كه قيمت گزاف و بسيار گران محصولات موجود در بازار به هيچ وجه نشانگر كيفيت و دوام بالاي خريد جارو شارژي شيائومي آنها نيست. البته ممكن است كه بعضي از محصولات توليد شده توسط برندهاي خوشنام و خوشآوازه، به دليل اسم برندشان گران باشند، اما در حالت عادي، پول دادن به دليل گرانقيمت بودن محصول، معقولانه نيست. پيشنهاد ما به شما در اين مسأله اين است كه در ابتدا سعي كنيد همه يا بخش قابل توجهي از خواستههاي خود را با قابليتهاي محصول مورد نظر مطابقت دهيد. اگر محصول مورد نظر شما قادر به پوشش اكثر خواستههاي شما باشد، پرداخت هزينه براي خريدن آن كاملاً معقولانه و هوشمندانه محسوب خواهد شد. از خريدهاي احساسي و بيمنطق پرهيز كنيد تا در نهايت، محيط يا ماشيني تميز داشته باشيد.

بعد از شستوشو، فيلتر و مخزن بايد خوب خشك شوند.

فيلتر دستگاه از مهمترين قطعاتي است كه بايد به خوبي تميز شود. براي تميز كردن فيلتر ميتوانيد از محلول شوينده مخصوص و يا تركيب سركه، جوش شيرين و آب استفاده كنيد. براي تميزكردن مخزن دستگاه، ابتدا آن را خارج كرده سپس شستوشو دهيد. بعد از شستوشو، فيلتر و مخزن بايد خوب خشك شوند. زيرا ممكن است قطرات آب و رطوبت به بخش حساس و برقي دستگاه نفوذ كرده و باعث آسيب رساندن به دستگاه شود. قسمت بيروني دستگاه را نيز با دستمال مرطوب آغشته به سركه پاك كنيد. بعد از خشك شدن قطعات، آنها را سرجاي خود قرار داده، مجدد شارژ و استفاده كنيد. نحوهي شارژ كردن جاروهاي شارژي در افزايش طول عمر دستگاه نقش مهمي دارد. به همين دليل بايد ابتدا راهنماي استفاده جارو شارژي را بهطور دقيق مطالعه كرده و به استفادههاي مختلف از دستگاه پرداخت.باتريهاي جاروهاي شارژي بهطور معمول ۱۲ ولت هستند كه حداكثر تا مدت زمان ۲۰ دقيقه شارژ كامل ميشوند.

آيا شنيده ايد؟ جارو شارژي بهترين شرط شما براي رشد است

xiaomi trucleanمعمولا مدل هاي جارو شارژي باتري هاي 12 ولتي دارند كه براي شارژ شدن به زمان بسيار كمي حدود 15 دقيقه نياز دارند. بنابراين به مدت زمان نگهداري شارژ دستگاه نيز توجه داشته باشيد. در مورد بدنه و مخزن جارو نيز حتما نمونه اي را انتخاب نماييد كه قابليت جداسازي، تخليه و سرهم كردن آساني داشته باشد. اما عيب اصلي جاروهاي شارژي، مربوط به باتري آن هاست كه معمولا عمر مفيدش كوتاه است. اين باتريها در اغلب مدلهاي خارجي تا يك سال عمر مفيد دارد و اين مدت براي ايراني كمتر است. معمولا نمونه هايي كه در بازار امروز وجود دارند اغلب هم آبي هستند هم خاكي. اين به معناست كه به دليل وجود مخزن هاي كوچكي در قسمت عقبي برخي از مدل ها، امكان مكندگي آب و گرد و غبار براي آن ها وجود دارد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه قدرت مكندگي جارو در كدام حالت بيش تر خواهد بود.

پيدا كردن جارو شارژي

جاروشارژيميزان شارژدهي دستگاه 16 دقيقه بوده و براي شارژ كامل آن 10 ساعت زمان لازم است. با وجود سري هاي قابل تعويض ميتوانيد نقاط دور و قابل دسترس را به آساني تميز كنيد. همچنين فيلترهاي تعبيه شده بر روي مخزن با جذب كامل گرد و غبار از نشت آن به محيط اطراف جلوگيري ميكنند. گنجايش مخزن اين جارو 0.5 ليتر بوده و فيلتر آن قابل شستشو است. جارو شارژي بوش مدل BHN14090 دستگاهي سبك و خوش دست براي تميز كردن فضاهاي كوچك است. اين محصول طراحي زيبا و جمع و جوري داشته و به دليل كيفيت ساخت بالاي بدنه، در صورتي كه به خوبي از آن مراقبت شود دوام بالايي خواهد داشت. اين دستگاه با استفاده از يك باتري نيكل هيدريد راه اندازي شده و با شارژ كامل آن 12 دقيقه ميتوانيد از جارو استفاده كنيد. با وجود سيستم High Airflow قدرت مكش در اين مدل از جارو بوش كاملا يكسان بوده و در طولاني مدت از ميزان آن كاسته نميشود.

جاروي شارژي هاردستون با طراحي زيبا، ابعاد جمع و جور و زون سبك به راحتي حمل ميشود و استفاده از آن بسيار آسان است. اين محصول به دليل طراحي منحصر به فردي كه دارد اين امكان را براي شما فراهم ميكند تا بدون دردسر نقاط غير قابل دسترس را جارو بزنيد. اين دستگاه با يك باتري NIMH با ولتاژ 14.4 ولت راه اندازي شده و قدرت مكش متوسطي دارد. ظرفيت مخزن اين جارو 0.3 ليتر بوده و براي نظافت دم دستي بسيار مناسب است. قبل از اينكه جارو شارژي مورد نظر خود را خريداري كنيد بهتر است برخي از فاكتورهاي مهم كه در زير به آنها اشاره ميكنيم را در نظر داشته باشيد. در مقاله ديگري نيز يك راهنماي خريد براي انتخاب بهترين جارو برقي ارائه دادهايم كه پيشنهاد ميكنيم مطالعه كنيد. در حالي كه جاروهاي كيسهدار در چند دهه گذشته نقش اصلي را در دنياي نظافت ايفا ميكردند، بسياري از جاروبرقيهاي جديد بدون كيسه هستند. در واقع ديگر شما نيازي به خريد كيسه براي جارو و تعويض منظم آن نخواهيد داشت.

مقاله غيرمعمول روش هاي فريبنده جارو شارژي را آشكار مي كند

اگر شما هر گونه سوالي در رابطه با كجا و نحوه استفاده از جارو شارژي شيائومي مدل Mi Vacuum Cleaner G11 داريد، مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۵:۰۲ ] [ سورنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

در اينجا سعي مي كنم انواع لوازم خانگي بررسي كنم و سايت هاي مفيد رو معرفي كنم. راهنماي خريد لوازم خانگي | نظرات درباره لوازم خانگي | معرفي فروشگاه هاي برتر لوازم خانگي | بررسي فروشگاه هاي فرش | بررسي فروشگاه هاي كالاي دندانپزشكي
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی